Başa Dön

https://www.kvkk.info.tr/clients/azimut da yer alan Ticari-Alım-Satım-Hizmet-Sözleşmesi kısım;

 

5. Teslimat

5.1. SATICI’nın, ALICI’nın siparişi üzerine Sözleşme ile bağlı olabilmesi ve teslimat için; işbu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanmış olması ve satış bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
 

5.2. Teslimat, ödemenin yapılmasından itibaren en fazla 4 haftadır. SATICI, teslimatın gecikmesi haline durumu derhal ALICI’nın e-posta adresine bildirecektir. Ürünlerin, ilgili sürede SATICI tarafından teslim edilememesi halinde; SATICI, ALICI’ya ödemeyi iade eder. Ürünlerin ithal olması ve SATICI’nın stoklarında olup/olmasına bağlı olarak; gecikmeden veya teslimatın hiç yapılamamasından dolayı ALICI, SATICI’dan herhangi bir zarar, ziyan, kar kaybı, dolaylı ve doğrudan zarar tazmininde bulunamaz.

5.3. Ürünlerin teslim yeri, kargo şirketi veya ALICI’nın bildirdiği teslim alacak kişidir.

5.4. ALICI, siparişi verdikten sonra; SATICI tarafından kendisine teyit amaçlı elektronik iletişim aracıyla teyit gönderilip gönderilmemesinin SATICI’nın taktirinde olduğunu beyan ve kabul eder.

5.5. Ürünün teslimi ile; ALICI, ürüne ait garanti belgesi, kullanım kılavuzu vb. diğer teknik belgelerin kargoda olup olmadığını kontrol etmelidir. ALICI, bu gibi hususları, teslimden itibaren 2 gün içinde bildirilmelidir; aksi halde SATICI, ALICI’NIN taleplerini karşılamakla yükümlü tutulamaz.